crochett

…inceputul

Posted on: Aprilie 11, 2012

Salutare tuturor!

Acest site se adreseaza in principiu copiilor de toate varstele 🙂 si il dedic fiicei si bunicii mele! Prin ceea ce fac incerc sa patrund pe taramul magic, fermecat, sincer, pur al copilariei jucandu-ma cu modelele, culorile, formele specifice acesteia. In aceasta lume , bunica,  mi-a pus pt prima data croseta in mana si m-a invatat sa creez si eu hainute pt papusele asa cum mainile ei impleteau pt noi, nepotii, diverse lucruri minunate. Dupa mult timp, am revenit la aceasta pasiune iar fiica mea  a fost inspiratia. Privindu-mi fiica, inteleg zambetul multumitor de pe fata bunicii atunci cand isi ducea la bun sfarsit lucrul.

Va multumesc pentru vizita dvoastra  si astept comenzi pt … copilarie :-)!!!

Lasă un răspuns

Beezy mami

PayPal

Categorii

